2016. június 30., csütörtök

Elkészült a karom, véget ért a Trónok Harca

...legalábbis a hatodik évad, és atyaúristen mekkora rész volt!? De először a karom...

2014-ben kezdődött, akkor döntöttem el, hogy - a rendszeres blogolás mellett - televarratom a bal karomat, amelyen amúgy is díszelgett egy felirat... Ez a csaknem két éves utazás véget ért. Mintegy 3 tubus bephanten, némi vérveszteség és fájdalom - na meg semmi sincs ingyen - végre elkészült, és baromi jól néz ki a "feedbackek" alapján, de ami a legfontosabb nekem is tetszik.

Ami a tartalmat illeti, nos minden egyes résznek megvan a maga jelentése, olyan dátumokat, szimbólumokat tettem magamra, amelyek igen nagy jelentőséggel bírnak számomra, és amelyek fontosak is.

A másik jelentős esemény az elmúlt napokban - mivel keményvonalas "GAME OF THRONES" rajongó vagyok - véget ért a sorozat 6. évada. Gyermeki lelkesedéssel tudtam örülni annak, hogy végre látom a sorozat végét, azt hogy a cselekmény halad valamerre. Láthatóan a készítők is beleuntak a "WESTEROSI BARÁTOK KÖZT" a SZOMSZÉDOKAT megszégyenítő unalmas és néha semmitmondó epizódjaiba, "tököt növesztettek" végre elindultak előre!
Nem sűrűn csináltam ilyet, de az évadzárót gyors egymásután kétszer is megnéztem. lelkesedésem odáig fajult hogy én - aki a tv-műsort is két nekifutásra olvassa el - elhatároztam elolvasom a regényeket is, hogy teljesebb képet kapjak a világról.

Nos ennyi voltam a hónapra! A WARCRAFT kritika így átcsúszik a következő hónapra, de ne aggódjatok nincs elfelejtve.

Addig is, NYÁRRA FEL!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése