2016. június 10., péntek

Miniszterelnöki vizit után - EB előtt

Pontosan...

...Most egy kicsit ugrálnék az időben ugyanis ehhez az eseményhez vissza kell lapozzak egészen május 31-ig!
Ahogy azt korábban már beharangoztam Dunaújvárosban járt a MINISZTERELNÖK és azt a lehetőséget kaptam hogy egy kérdés erejéig "megvilláminterjúztassam". A kérdés természetesen a sportra vonatkozott - most őszintén, mást vártatok? - de tekintsünk el magától a kérdéstől és az erre adott választól, nem ez volt ugyanis a lényeg.

Maga az esemény körítése - tudjátok kigyúrt "járó-kelők" mindenhol, pásztázó tekintetek, miniatűr fülhallgatók, az ellenőrzések, tűzszerészek na meg a TEK - mind mind olyan dolog amikről hall az ember, meg látja a TV-ben és a filmekben, de mindez olyan távolinak és lehetetlennek tűnik, mígnem ott áll veled szemben SHREK I, SHREK II, méregetnek, mennyire vagy "gyanús elem".
Ennél kellemetlenebb talán már csak az interjú volt! Szakmai szempontból jelen pillanatban ezt tekintem ugyan pályám csúcsának, de amúgy...Nem vagyok az az izgulós fajta, amikor azonban olyan iramban ver a szíved, hogy látod azt dobogni a testeden belül... esküszöm jobban izgultam mint mikor először voltam nővel...
De csak sikerült! Az már hogy nem működött a mikrofon amibe beszélnem kellett már másodlagos, a lényeg, hogy MEGCSINÁLTAM

A bejegyzés másik fele...

KEZDŐDIK AZ EURÓPA BAJNOKSÁG! - say whaaaaat? - nos persze tudom mostanság a csapból is ez folyik, ami azért érthető, hiszen labdarúgóink végre felültudtak emelkedni a rájuk nehezedő nemzeti nyomáson - na meg a vaskos milliókon amit zsebre vágnak - és 44 év után kijutottak egy világeseményre.

Ennek apropóján megosztanék egy családok közti tippjátékot, amelyet szüleim és még páran űznek! A lényeg, hogy az EB teljes ideje alatt előre megsaccolják a győztes kilétét, valamint mérkőzések végeredményét - értelemszerűen egyelőre csak a csoportmeccsekre tudtak tippelni - és aki a legpontosabban tippel az nyer - meglepő nem igaz?

Mindenesetre jó közösségkovácsoló ereje van a játéknak, és egymás froclizása is jól tud esni. Így ha a meccsek unalmasak akkor is jó szórakozást ígér az Európa bajnokság

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése