2016. június 14., kedd

Eseménydús napok után

Úgy bizony!

Kezdődött mindez pénteken! Megérkezett húgom és kedves párja, majd a már hagyománnyá vált "iszunk e valamit, hogy újra együtt a család?" - játék sokadik epizódját játszottuk, amely egészen este 11-ig tartott, és végül sztorizássá és meccshallgatássá nemesült!

...apropó...

Elkezdődött ugye, az EURÓPA BAJNOKSÁG ezzel együtt pedig a "családok csatája" is amelyről az előző bejegyzésben már szóltam. egyelőre nem állunk jól - ezt az URALKODÓ/anya előszeretettel dörgöli az orrunk alá - de bízzunk benne ez a továbbiakban változni fog!
A péntek este krónikájához tartozik, hogy 1-1 re vettük a meccset. A 88. percben anya sztoikus nyugalommal fekszik le az ágyba, és a következő mondat hagyja el a száját "áh jól van meglesz a 4 pontunk" - ugye tudjátok mi történt a 89. percben? 2-1 a házigazdáknak... az a röhögés, és szitkozódás ami akkor a Kinizsiben felhangzott... APA szemei vérben forogtak, és szerintem először a csaknem 30 éves kapcsolatuk alatt még csak nem is kívánt "jóéjt" anyának, aki szerintem aznap este PALVIN BARBIVAL karöltve sem tudta volna megerőszakolni a fatert, az annyira dühös volt RÁ. - Laci & Sztyui & jómagam persze szakadtunk a röhögéstől

Másnap nem kezdődött valami jól, ugyanis a kölcsönmobilom is megadta magát - a biztonság kedvéért az is LG volt, a hétvége tanulsága - nevegyetekeLGtelefont - ezt leszámítva pedig készültünk az esküvőre!
Egy gyermekkori barátnőmnek ugyanis bekötötték a fejét, asszony lett a lányból stb,stb...Gyönyörű szép menyasszony volt, és jó volt olyanokkal találkozni akiket hosszú évek óta nem láttam. Maga a ceremónia és az azt követő banzáj is remek volt! A képet árnyalja, hogy a fent említett "régen látott ismerősök" sőt maga a menyasszony is többször nekem szegezte a "mikor nősülsz meg végre" kérdést. Nos ahogyan nekik is elmondtam, most leírom ide is a nyomatékosítás végett, "NEM SZABAD ELSIETNI A DOLGOT".

A vasárnap a regenerálódás jegyében telt, tegnap pedig végre új telefont vettem, és megnézhettem a WARCRAFT filmet, szóval videós kritika a láthatáron! KEDDEN pedig amikor mindenki a magyaroknak szorít a sógorok ellenében, Dávidnak külön angolja lesz...44 év után világeseményen, és az első meccs helyett angolozom... úristen, ki a legnagyobb barom?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése