2016. szeptember 4., vasárnap

336

2 hét
14 nap
336 óra
20.160 perc

Ez nem egy bonyolult matematikai egyenlet. Ennyi ideje dolgozom folyamatosan - mármint pihenő nap nélkül - és hol van még a vége??? Hazudnék ha azt mondanám, nem fáradok, vagy hogy teljesen ép elmeállapotban vagyok, ugyanakkor perverz módon, élvezem is picit. - a munkatársaim kevésbé.

Ennyit a "sajnáljukDÁVIDOT" rovatba. Jöjjenek az érdemleges történések. Nos ezekből sincs túl sok. Éppen a minap gondolkoztam rajta, mennyire egyhangúak a napjaim. Mármint munka, hazaérek edzem, TRÓNOK HARCA/ FAMILY GUY és alszom is. - na jó most már tényleg hagyjuk az önsajnálatot!!!

... köszi a kérdést amúgy a vegetáriánus lét egészen jó. Az eddig eltelt egy hétben nem vettem észre a HÚS hiányát. Picit fura, nap végén azért mindig elmélázom: "oké, akkor mit ettem ma? biztosan nem szegtem meg a vegaságot?" - eddig szerencsére a válasz mindig nemleges.

Az elkövetkező hét továbbra is a munka jegyében telik, szerencsére a hétvégém szabad lesz. "Szabad"... nos szombaton férjhez megy az egyik unokatesóm, szóval egy fergeteg bulira van kilátás. Ami engem illet "koszorúsfiúként" - ez a fejemben jobban hangzott, na mindegy - is képviselem a családot. Ráadásul egy 15 éves kreol leányzót fogok kísérni...
Hé, hé hé! Ne ítéljetek el! Tudom mire gondoltok, de nem... távolról sem! A leányzó egyébként tényleg szemrevaló, tőlünk délebbre, több tucat kecskét is adnának érte... nem hiszitek? Majd meglátjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése