2016. szeptember 12., hétfő

ÉLJENAZIFJÚPÁR avagy a 3 napos esküvő...

Igen, ilyen is csak ADONYBAN van...

...Ahogyan azt már korábban említettem a hétvége végre szabad volt, ami az esküvőzés jegyében telt. Férjhez ment ugyanis az (egyik) unokatesóm. Az esemény szombaton volt, de maga a "buli" már pénteken a pakolással elkezdődött. Ebben a folyamatban személyesen ugyan nem voltam érintett, így csak hallomásból, valamint édesapám kusza tekintetéből, és akadozó beszédéből következtettem arra, hogy a sátor összeszerelése alatt, nem csak az alkatrészeket, hanem a torkukat is megolajozták. - annyi baj legyen. (vége az 1. napnak)

A szombat, már ténylegesen a készülődés jegyében telt. Míg a menyasszony élete nagy napjára, addig én az első "vega" lagzimra hangolódtam. Kora délután meg is érkeztem alkalmi kísérőm házához - tudjátok a 15 éves kreol lány - majd onnan baktattunk egészen a menyasszony házához.
A leánykikérőt követően a menet végigment fél ADONYON - de rég láttam már ilyet - majd a polgármesteri hivatalban - anyám leverte a palackozott ásványvizeket - összeadták a párt. Nem sokkal később az egyház is áldását adta a frigyre - na, nem mintha lett volna választása.

A vacsora Dunaújvárosban, a Campus étteremben volt ahova - a vőfély kérésének megfelelően - minden létező közlekedési szabályt megszegve érkezett a konvoj. A buli tényleg jó volt, ezt jól példázza hogy már a vacsora előtt mindenki "FRED ASTAIRRE" itta magát. Amikor pedig a zenekar elkezdte játszani a "NÉZÉSÉT MEG A JÁRÁSÁT" akkor mindenkiben felszakadtak a vélt/valós gátlások, és elindultak a parkettre - igen, én is. Sőt még a 15 éves kreol lányt is megrángattam - nem nem a hajánál fogva.

A vegaként eltöltött vacsorával is minden rendben volt, ezt követően pedig tovább táncoltunk egészen hajnalig. - vége a 2. napnak - Másnap reggel kicsit kiszáradva ámde macskabaj nélkül ébredtem. Délután azonban ismét mentünk a menyasszonyi házhoz, amolyan "morzsapartira" ami inkább hasonlított egy nyári grillpartira, mintsem egy lakodalom utáni rom eltakarításra. - konkrétan egyszemélyes zenekar húzta a talp alá valót, és mindenki újságolta a mellette ülőnek, mekkora buli is volt a tegnap este/másnap hajnal - ezzel el is érkeztünk a 3. nap végéhez. A krónikához hozzátartozik, hogy az első nap azaz pénteken felállított sátor még áll, ergo lehet hogy lesz egy ráadás 4. nap is.

Ez egy igencsak lebutított és zanzásított kivonata volt a történteknek. Ennél jóval több dolog történt, de a sarokpontjait a lagzinak megismerhettétek az írásból... Végezetül pedig álljon itt egy kép a menyasszonyról - aki talán a legszebb akit eddig életemben láttam...


mit is szokás ilyenkor mondani? Hát persze ÉLJENAZIFJÚPÁR - meg a rántott sajt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése