2014. augusztus 30., szombat

Az utolsó bejegyzés...NYÁRON

Sziasztok!

Hát ezt is megértük...vége a nyárnak... ami olyan volt mint a mesében... "Hol volt hol nem volt:". Mindent végiggondolva érdekes nyár volt. Ismerősök jöttek mentek, kavarogtak bennem a dolgok, néha úgy éreztem a világ mellett, önmagammal is harcban állok, de így a végére minden letisztult, úgymond "összeállt a kép". Elkezdtem vezetni ezt a netnaplót...ez is fura, úgy látszik valami nagy érzelmi törés vagy lökés kell ahhoz írni kezdjek.
Azt tartja a mondás ami nem öl meg az megerősít...nos ez a 3 hónap, megacélozott minden értelemben. Persze ez egyedül semmiképp sem ment volna. Szerencsés vagyok, hogy olyan emberekkel vagyok körülvéve, akikért "hálás" lehetek. Név szerint nem említenék senkit, de tudják - nagy valószínűség szerint olvassák az "úti naplót".
De persze a mentális cunami mellett más is történt. Ez volt az első amit ténylegesen végigdolgoztam, és meg kell mondjam jó érzés volt. Minden visszásság ellenére tényleg jól esett elmenni Horvátországba, és egy kis szünetet tartani a munkában, és kikapcsolódni, úgy igazán. A nyár utolsó napjai azonban roppantmód jól telnek. Tegnap nagyon nagyon kellemes módon töltöttem a délutánomat, de had legyek annyira önző, hogy ezt az emléket/eseményt nem osztom meg veletek...végezetül pedig megjelent a MAROON5 új albuma teljesen kirángatva az álmatag és fülledt melankóliából...
Ami a blog jövőjét illeti, nos egy korábbi bejegyzésben már említettem, hogy Zamárdiban leszek - én ott zárom le a nyarat - az egykori gimis osztálytársaimmal. Ergo a jövőhéten némileg kevésbé leszek aktív, de mielőtt még elmegyek, azaz szeptember 1-jén az iskolakezdés alkalmából, egy teljesen új tematikájú bejegyzést fogtok kapni. De erről egyenlőre ennyi...

Végezetül aki ismer az tudja, hogy imádom a zenét. Nos ha tehetitek, holnap menjetek ki a párotokkal, vagy akár egyedül egy számotokra kedves helyre, és egy üveg bor & cigi kombó kíséretében az alábbi 3 számot pörgessétek egymás után, nézzétek a naplementét, közben pedig kortyoljatok a borba és szipákoljatok cigit. Nem fogtok csalódni! Ha nem lesz jó, szóljatok, és kifizetem nektek a bor és a cigi árát...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése