2015. április 3., péntek

6 éves lettem...

Úgy bizony!

2009 április 1-e. Azt hiszem ez afféle második születésnap. Ekkor döntöttem el ugyanis, hogy elköszönök, a 19 éves pufók alteregómon, és változtatok magamon. Ennek immáron 6 éve. Fogyásom történetét már megosztottam veletek, így erre nem is vesztegetném tovább a szót.

Egy különös apropó miatt hoztam újra vissza ezt a sztorit. Lassan lejár a böjt. Mint azt a blog olvasói tudják, idén - mindenféle vallási hitbuzgalomtól mentesen ugyan - de megtartottam a böjtöt. Régóta érdekelt, vajon kibírom e hús nélkül, illetve milyen a "VEGA" életmód. Nos meg kell mondjam nem sokban különbözik a "normálistól".
Pici odafigyelést, és a vasárnapi ebédek alatti nyálcsorgatást leszámítva abszolúte kivitelezhető a dolog. Így holnap bátran ülhetek az asztalhoz, és költhetem el a családdal a "HÚSOS" vacsorát. A szóban forgó 40 nap alatt milliószor kérdezték meg, hogy " hogyan bírom" illetve sokan vágták a fejemhez hogy "nem vagyok normális" - bár ez utóbbi nem új keletű.
Mint azt tudjátok, nem szeretem az átlagos dolgokat, és az hogy a 21. században valaki nem eszik húst és böjtölni kezd, egyik napról a másikra, távolról sem "MAINSTREAM".
Önmagam kihívásának másik oka, ami miatt a videós bejegyzéseket is élvezem, illetve készítem. Szeretem feszegetni, és keresni, saját magam határait, azt hiszem ez elengedhetetlen a jellem fejlődéséhez, minden tekintetben. Ahogy a mondás tartja "jó pap holtig tanul..." Na tessék már megint a vallás, azt hiszem lassan ideje lesz tisztáznom előttetek a HIT & DÁVID kapcsolatát.

Vissza az elejére. Miért is hoztam fel ezt nektek, kezdve a fogyástól, egészen a böjtig? Itt az élő példa! ÉN! Bármi, ismétlem bármi lehetséges, ha az embernek van kellő akaratereje, és ténylegesen meg akarja valósítani a céljait, álmait vágyait, egyszóval ÖNMAGÁT.

Ez volt az én picit bensőségesebb húsvéti bejegyzésem!
Apropó, nemsokára húsvét szóval Kellemes Ünnepeket, meg az ilyenkor szokásos dolgok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése