2015. április 9., csütörtök

Irány DEBRECEN!

Így van, holnap meglátogatom kedvenc - na nem mintha lett volna választásom - kishúgomat, SZTYUÁRTOT, Debrecenben.

De lássuk mi történt eddig a héten...nem sok... de tényleg. A húsvét hétfőt jórészt itthon töltöttem, aztán kedd-szerda-csütörtök munkával telt. Bepillantást nyertem a Magyar kosárlabda liga rejtelmeibe, és bár nem volt egy NBA mérkőzés, a hangulatra nem lehetett panasz a PAKS - SZOLNOK találkozón.

Aztán tudtátok hogy a madár az ÁSZ? Legalábbis a papagáj mindenképpen, hiszen túl vagyok életem első páros "STAND UP" - ján. A partnerem pedig nem volt más, mint ZEUSZ a zöld szárnyú arapapagáj. Azt hiszem én jobban be voltam parázva mint ő, lányos zavaromban alig tudtam pár mondatot elnyökögni.


Közben pedig végig azon járt az agyam, vajon megvárja e a fenevad amíg a mondandóm végére érek, vagy ne adj isten 2 levegővétel közt tép ki belőlem egy darabot. Nos örömmel jelenthetem, hogy mind a madár, mind jómagam megúsztuk egy darabban...

És itt vagyunk most, ahogyan a bejegyzés elején említettem, holnap irány DEBRECEN, ahonnan a tervek szerint egy képes, szöveges élménybeszámolóval jelentkezem majd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése