2015. április 12., vasárnap

Debrecenbe kéne menni... kellett is bizony!

COMEBACK!

COMEBACK a nettsztyeppére új élményekkel, felfrissülten, de még egy picit hajdúsági tájszólással! Mint azt bizonyára tudjátok, pénteken reggel nyakamba vettem ADONYT - mi több egész FEJÉR megyét - és meg sem álltam az ország keleti szegletéig Debrecenig.

De kezdjük az elején... a csaknem 6 órás utazás - busz, metró,vonat, busz - meglepően jól telt. Sőt a kishúgom látványa mellett, a legkellemesebb élményét szolgáltatta a hétvégének. Történt ugyanis, hogy a 11:47-es IC-n, a szerencse, egy ismeretlen néni agymenése, - valamint egy fél órás be nem tervezett egy helyben állás - SZERETLEK MÁV - mellém sodorta ŐT. Akinek személyét fedje jótékony homály.
Szóval "Ő" egy Fővárosi lány/nő/hölgy elvégre velem egyidős, és mivel minden bizonnyal olvassa ezen sorokat a világért sem haragítanám magamra. Ráadásul, mivel jártas a "KRAV MAGA" elnevezésű önvédelmi sportban - én meg nem - különösképp meg kell válogatnom a szavaimat vele kapcsolatban."Ő" nagyon kellemes társaságnak bizonyult a hosszú út alatt, sőt mivel egyszer sem küldött el a fenébe míg beszéltünk, felteszem én sem tehettem rá rossz benyomást. A nevét is elárulta, ami ráadásul nem kamu név, tehát "Ő" egy kifejezetten "JÓFEJ" lány/nő/hölgy, legalábbis "Ő" így írná le magát.

Miután megérkeztem Debrecenbe ellátogattam a húgom munkahelyére, ahol - én lepődtem meg a legjobban - ténylegesen szendvicseket gyártott! Ráadásul közmegelégedésre, bár én nem vettem a bátorságot, hogy megkóstoljam, a CÉZÁR salátájuk isteni, Szóval ha arra jártok, mindenképpen látogassatok el az egyetemnél lévő PANINIBE, ami egy templom aljában van, így áldást is kérhettek a kajára, és jattoljatok rendesen, hiszen mégiscsak a húgom.

Szombaton bejártuk Debrecent, már ami a lábbal megtehető távolságot illeti! Shoppingoltunk, fagyiztunk, mekiztünk...a húgom vett egy nadrágot, amit nem szabad elmondani édesanyánknak, mert ez már a milliomodik a sorban, szóval csak csitt. Ezt követően csendes pihenőt tartottunk, majd este levezetésképp sétáltunk egyet.

Ma pedig kora reggel elindultam haza, hiszen holnap munka! :) ideje visszacsöppenni a Stand UP-ok és próbapadok világába! (HAPPINESS)

u.i.: "Ő"-vel azóta is beszélgetünk!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése