2016. október 26., szerda

Tingli-tangli NBA

Félreértés ne essék nem az NBA színvonalát minősítem, pusztán összemostam két jelentős eseményt. - amúgy SZIASZTOK.

A hétvégén pár régi ismerőssel/baráttal, és néhány ismeretlennel - akik most már ismerősök - beneveztünk egy kispályás labdarúgó tornára. 
Az idejét sem tudom mikor került labda a közelembe, az első néhány mozdulatnál éreztem is a "rozsdát" magamon, valamint úrrá lett rajtam a "hú b@szod mekkora ez a pálya" érzés is, amely az első iramosabb futás után csak fokozódott. A kezdeti pánik és légszomj aztán elmúlt, és a "TINGLI-TANGLI" - ez volt a csapatnevünk - játszi könnyedséggel vette az előtte tornyosuló akadályokat, és jutott tovább a következő körbe...
...ahol aztán rögtön bele is szaladt egy zakóba - a későbbi győztestől - így végül tiszavirág életűre sikeredett a torna. Az eredménytelenség ellenére azonban jó volt ismét mezt húzni és rúgni a bőrt.


A bejegyzés másik témája a minap elrajtoló Amerikai kosárlabda-bajnokság azaz NBA. Korábban már megénekeltem a BLOGON "kobebryant" búcsúmeccsét, illetve a GSW rekorddöntését, ezekből már kiderülhetett számotokra, rajongója vagyok a sportágnak. Fanatizmusom odáig fajult, hogy ebben az idényben az egyik legjobb barátommal tippjátékot is indítottunk. Ennek lényege, hogy mindketten kiválasztottunk 1-1 csapatot a keleti és nyugati divíziókból egyaránt. Ezen gárdák alapszakaszbeli mérkőzéseire fogjuk leadni a tippeket. A nagyobb átláthatóság kedvéért pedig "EXCEL" táblázatban vezetjük a sorsolást, és a pontokat. Mindent gondosan kiterveltünk épp csak a győztesnek járó "valamit" nem sikerült kiötölni. Legrosszabb esetben kérünk egyet a 2016-2017-es szezon bajnokának járó gyűrűkből. 

#THISISWHYWEPLAY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése