2014. július 15., kedd

Minden kezdet nehéz

Hát ezt is megértük!

Vagyis lehet...szóval talán megértem arra, hogy végre egy konzekvens blogot indítsak a magam 24 évével. Volt már számos próbálkozás, de aztán a kezdeti lelkesedés mindig alábbhagyott. Picit fura az élet egyéb területein nem jellemző rám ez a fajta flegmaság, de talán most...

Lényeg a lényeg, hogy a piszkos kis útinapló ezzel a bejegyzéssel hivatalosan is elkezd íródni. Előre szólok a BLOG témája nem eldöntött kérdés, sőt nem is szeretném, ha beskatulyáznánk. Lesz amikor, egy verset, vagy videót, filmkritikát, esetleg életem egy piciny darabját kapjátok majd meg. Igyekszem minden héten legalább 1 bejegyzéssel megörvendeztetni az olvasóközönséget.

Ahogyan azt a fenti bekezdésben már említettem mivel a BLOG témája sem állandó, értelemszerűen a bejegyzések hangulata, milyensége is változni fog, ez nyilván attól függ milyen lelkiállapotban vagyok éppen. Lesznek mérhetetlenül laza, és "jófejkedő" bejegyzések, ugyanakkor lelkizős, sőt néha csöpögős irományokkal is koptatom majd a nettsztyeppe kietlen pusztáit...

Pontosan amilyen én magam is vagyok, kicsit ambivalens, kicsit szélsőséges, olykor nagyon szofisztikált, máskor meg egy hülye tahó...

Azt hiszem ennél jobb befejezést keresve sem találhatnék...erre a végszóra jöjjön a zene


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése