2014. július 17., csütörtök

Vízilabda EB, médiatörténeti pillanat és egy új jövevény

Újra itt, újra velem!

Sziasztok megint! Nos, ez a hét a munka jegyében telik! Engedjétek meg, hogy legyek annyira egoista, hogy azzal kezdjem ami nekem személy szerint a legfontosabb!

Mint azt szinte minden bejegyzésben megemlítem TV-nél dolgozom, és imádom a sportot és a mozgást. Ebből adódik, hogy a szerkesztőségen belül az - ügyeletes hülye gyerek, valamint MR CONWAY TWITTY - szerepén túl, amolyan "sportos fiú" vagyok, stílszerűen a sportmagazinért én vagyok a felelős. Nos ezen a héten, életemben először konfolhattam fel az e heti KISPADot (ez a sportmagazin címe). Nagyon jó élmény volt, bár azért még van hova fejlődni, kezdésnek semmiképpen sem volt rossz. - szerénytelenségem ezt amolyan médiatörténeti pillanatként élte meg, hiszen ez volt az első saját konfolás.

Oké oké haladjunk tovább...
mint azt bizonyára tudjátok - beb*szna ha nem - szóval vízilabda EB van BUDAPESTEN! Elég sok ismerősöm játszik a női válogatottban, innen is HAJRÁ-HAJRÁ! Az egyik ilyen leányzónak hála van esélyem arra, hogy a jövő héten kilátogassak valamelyik mérkőzésre! Nos mondanom sem kell "sportos fiúnak" ez mekkora élmény lenne! Ha sikerül kijutnom, mindenképpen külön bejegyzést érdemel majd a Blogban.

Elérkeztünk a bejegyzés legcukibb részéhez!
Új taggal bővült a család, megérkezett ugyanis LOISZ a tacskó. Az itthoniak azt a mérhetetlen bugyuta, és egyszerű nevet adták neki, hogy "zsebi" sem a kutymák sem én nem vagyok hajlandó kiegyezni eme degradáló névadással.

Most nézzétek, hát nem édes?

Az új jövevény, LOISZ












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése