2014. július 3., csütörtök

Dávid szenvedései - 1. rész

Újra a nettsztyeppét koptatom!

Mérföldkövéhez érkezett a BLOG, ugyanis az első szöveges-videós bejegyzést teszem közzé. A történet lényege, hogy DSTV, ahol dolgozom, kapott egy felajánlást, a "MAXPAIN" edzőteremtől. Miszerint Összeállítanak egy 4 hetes, 12 alkalmat magában foglaló edzéstervet, amely a funkcionális erőt - eddig nem hittem hogy nekem van ilyen - fejleszti. Az alábbi videó az első edzésen készült.

Valószínűleg még 3 ehhez hasonló audiovizuális szenvedésem lesz közzétéve a blogon. Az első edzés utána tapasztalatokról legyen elég annyi, hogy olyan izmaim is fájnak, amikről nem is tudtam hogy léteznek. Szóval elég megterhelő tréningről van szó!

Ezen sorok írása közben már a második edzésen is túl vagyok, és tény hogy az edzés maga semmivel sem lett könnyebb, másnap azaz csütörtökön zokogás nélkül tudtam kikecmeregni az ágyból...haladás

Az alábbi videóban lehet nyomon követni a kínlódásomat. A videó a DSTV engedélyével kerülhetett fel a blogra - köszönet érte

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése