2014. július 7., hétfő

500 nap nyár...

...Egy nagy túrót...

Mármint szó nincsen a címben említett időintervallumról, ugyanakkor a legutóbbi 4 napban szabadságon voltam, és annyi dolog történt velem, mint ha 500 napos lett volna a nyár.
Kezdjük az elején csütörtökön végre volt időm és energiám elmenni a fodrászhoz, régen látott nagymamámat is meglátogattam valamint shoppingoltam, és megnéztük a pajtikkal a TRANSFORMERS 4. részét. Eljátszottam a gondolattal hogy kritika formájában megemlékezem erről az audiovizuális élményről, de azt hiszem a nettsztyeppe kietlen pusztáin sem férne el annyi szitok amennyi erre a közel 3 órás (szarkasztikus idézőjel) "REMEK" alkotásra ráférne .

Hol a BENCE?
A pénteki nap jelentős részét a tetováló szalonban töltöttem, és örömmel jelenthetem be ráfordultunk a célegyenesere, már ami míves "foltjaim felvarrását" illeti - ennek a későbbiekben egy külön bejegyzést szentelek majd. Ezt követte egy órás szenvedés az edzőteremben, majd a kishúgom -SZTYUÁRT - diplomaosztóját ünnepeltük, ezúttal a család barátaival.
SZTYUÁRT + "A SZERZŐ"
A szombat a regenerálódás jegyében telt. Emellett IGAZSÁG LIGÁJA - maratont tartottam - most mi van nektek nem volt gyerekszobátok? Majd a jövendőbeli tanúmat és kis családját látogattam meg. Köztünk szólva gyakrabban kéne megejtenem ilyen és ehhez hasonló találkozókat... "MEA CULPA". Együtt szurkoltunk az Argentinok ellen a Brazíliai világbajnokság negyeddöntőjében, mint azt bizonyára tudjátok kevés sikerrel.

A hét zárásaként egy közel 2 órás kiszáradásig játszott lábteniszesfocimeccses megőrülésen vettem részt. Majd a HORVÁTORSZÁGI nyaralással kapcsolatos meetingen is tiszteletemet tettem.
Ami a tárgyhetünk első napját illeti, amit eddig csak sejtettetek immár hivatalos... újabb nagybetűs BARÁTRA tettem szert. Szerencsére a dolog kölcsönös. A leányzó - kinek személyiségét fedje jótékony homály - nevezzük MISS GERMANY-nek nagyon empatikus, kedves. Nem az a "mindennap beszélünk barát" hanem az a fajta aki akkor van ott amikor tényleg igazán nagy szükséged van rá. Na ő ilyen, biztosan válaszol, meghallgat, lesz 1-2 jó szava... de azt hiszem nem kell jellemeznem milyen is egy ilyen EMBER, hiszen mindenki életében van, sőt KELL lennie ilyen személynek.
Ezen sorok írója -akinek most éppen a present simple és a past perfect közti különbségeket kéne kutatni - azon kivételesen szerencsés emberek közé tartozik akinek megadatott hogy több ilyen személy is legyen a közelében... Azt hiszem ez talán az 500 napos nyár legnagyobb "ajándéka"

u.i - a héten megkapjátok a "DÁVID SZENVEDÉSEI" című videó 2. részét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése