2015. november 8., vasárnap

7közNapok

Na mizzu?

Semmi különös, köszi hogy kérded! Minden rendben. November első napjaiban megkaptam a "szokásos" náthát, csak hogy ez az év se múljon el betegség nélkül. Rettenetes volt! Az egyetlen dolog ami életben tartott, hogy elrajtolt az NBA idei szezonja!

Átvészelve a "nehéz napokat" szerda este egy rettenetesen vicces történetnek lehettem részese, még most is könnyesre röhögöm magam, de a hölgyemény jó hírének - van neked ilyen kedves "tudod ki" ? - védelme érdekében ez maradjon titok.

Aztán csütörtök és pénteken KAPOSVÁRON voltam, a főnököm társaságában a Helyi Televíziók Országos Egyesületének találkozóján. Életem első ilyen rendezvénye volt, ráadásul a két napos "eventnek" helyet adó település is rettenetesen szép, szóval kellemes élményekkel gazdagodtam. Hjaj ha a ROTONDA mesélni tudna... elérkezünk a hétvégéhez! 

De előbb még megérkezett amire mindenki várt a WARCRAFT film trailere! És úristen mennyire laza, mennyire CGI, és mennyire várom... az egyetlen játék, amely a mai napig is képes lekötni. Első blikkre nagyon hangulatos, remélem a mozgóképes megvalósítás is jól sikerült! Aki esetleg lemaradt volna - (van ilyen???) íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése