2015. november 12., csütörtök

ÉLŐzés na meg a "DSBABY"

Halihó!

Nagyjából egy éve történt amikor nagy büszkeséggel újságoltam, hogy "karrierem" mérföldkőhöz érkezett. Akkor azzal dicsekedtem nektek, hogy első alkalommal adhattam le anyagot a királyi televíziónak azaz az MTV-nek! Nos így egy évvel később már be is jelentkezhettem a fent említett csatornához egy rendezvényről, amely nevezetesen egy elektromos töltőállomás avatóünnepsége volt. Az alábbi linken pedig meg is tekinthetitek a "produkciómat" nagyjából 1 óra 22 percnél

 http://www.mediaklikk.hu/video/ma-delelott-2015-11-11-i-adas/

A másik jeles esemény pedig, hogy az egyik "szuperanyu" a szerkesztőségben járt, és ha már itt volt behozta a "szuperbabát" is. Mi pedig - már aki benn volt - rögvest le is csaptunk a csöppségre. Meg kell mondjam nem "ilyen" babákhoz szoktam, mármint sokkal pufókabb bébikkel hoz össze mostanság a sors, de ez nem von le semmit LADY LAURA cukiságából... rettentően aranyos. Bizonyságul álljon itt néhány kép "pózolj BABÁVAL" címszó alatt.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése