2015. november 3., kedd

No SHave - NOvember, egy picit másképp

Szóval a MOVEMBER!

A mozgalom 1999-ben indult, azzal a céllal hogy felhívja a férfiak figyelmét arra, hogy minél többen menjenek el prosztata rák szűrésre, hiszen az idejében felismert daganatos megbetegedés gyógyítható. Az elnevezés pedig az angol "moustache" (bajusz) valamint november szavak összerántásából született.

Majd elfelejtem a mozgalomban részt vevők, pontosabban az ahhoz csatlakozók november hónapban nem borotválkoznak és/vagy bajuszt növesztenek.  Látjátok, ennyire egyszerű a mozgalomhoz való csatlakozás! Már ami a férfiakat illeti. Természetesen ismerek olyan nőt aki gond nélkül megállná a helyét egy ilyen "versenyben" is.

Nos az idei évben jómagam is csatlakoztam a mozgalomhoz. Nem tagadom személyes érintettség is munkált bennem, hiszen a családban volt két olyan haláleset amelyeknek nem prosztatarák, de daganatos megbetegedés volt az okozója. Másrészt azt hiszem, ez egy nagyon vicces, és igazán jó megközelítése egy amúgy véresen komoly témának. És bár jómagam elég messze vagyok attól, hogy prosztata vizsgálatra kelljen járnom (40 év fölött évente ajánlatos) biztos vagyok benne, hogy az ellenőrzés minden kellemetlenségével együtt, jóval kellemesebb mint a halál...

Egyúttal bevallom, én egy picit másképp állok a dologhoz, mint ahogyan az hivatalos "versenykiírásban" le van fektetve. Jó magam ugyanis már jó ideje "borostás" létnek örvendek, de ha már MOVEMBER megfogadtam, hogy ebben a hónapban nem "nyírom" magam hanem hagyom hadd nőjön a végtelenségig szakáll uraság. Az alábbi képen láthatjátok hogyan is nézünk ki, most!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése